Heldag-

Idag va vi i Kosta utanför växjö som jag berättade tidigare idag.. Såg något skit fräckt men as dyrt (bilden till höger)..
Men alltså är det verkligen någon som köper sånt?! Allt på bilden ligger från 12.000 till 19.000, sjukt!

Iaf, köpte lite kläder! :) Att jag lyckades hitta lite va inte dåligt, kollade på ett par skor med, men kunde inte bestämma mig om jag ville köpa dem så köpte dem inte, köpte liknande skor förra veckan så får hoppas jag inte ångrar mig. Här nedanför ser ni af kläderna jag köpte idag, jeans, linne, klänning o skärp! Hittade även en skit snygg vit klänning, men fick aldrig prova för Adam, han verkligen hatar när jag går i affärer!


Efter lång dag i Kosta, hjälpte vi min morbror, Mikael, att bära upp lite kartonger till sin nya lägenhet.
Sedan åkte vi till Adams mamma & pappa igen för att äta :)

Nu ligger båda mina killar i sängen o myser, jag ska snart göra dem sällskap men först måste jag kolla på Bones! Hörs imorgon, jobbar 8-14, men där efter någon gång!

Din Kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback