Snart sovtime-

Yes! Lyckas nog byta arbetstid när vårruset är! Tack A-H :)
Även om man går massa på jobbet, o med hunden så kan det vara kul att röra en del på sig ändå :P
Blir rätt så mycket promenerande med tanke på att vi går så mycket på jobbet!

Lite bilder från igår :)

Söta Sofia!

Bailey va självklart med :)

Hela gänget, förutom jag (fotografen ;) och grillmästaren pappa!

Sofia pose!

Emma pose!

Kankse inte så roliga bilder :( men alltid något, eller hur??! :) Va inte lätt o fotografera med en korv i handen? (A)

Såg nyss sista avsnittet av Angel! :'( Skit tråkigt... O nu måste jag hinna ifatt Adam på Bones, han är en hel säsong före mig!! Herregud, hur ska jag lyckas som jobbar hela tiden?! Blir väl att en av oss får kolla på datorn o en får kolla på tvn.. Hur kul är det att ha kvällsmys en åt varje håll? Men vi löser nog det på bästa sätt ska vi se ;)

Ne, nu måste jag lägga mig, börjar jobba 7,15 imon, o lovade Lena att åka tidigare så att jag kan köra henne med!
Godnatt sov gott allihopa! :)

Din Kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback