Stressad

Dels nyss på jobbet då personalen som har hand om matlagningen var iväg på annat och jag blev ensam med förberedandet då 3dje personalen aldrig kom och hjälpte mig?! Sen hemma är det 100 saker som måste göras! Innan jag kan få i ordning i lägenheten som jag vill... Blä...
Och ska jag bjuda hem folk när jag fyller år? Eller är det okej att firas hemma hos mamma? Skulle kunna bjuda på tårta på lördag när släkten kommer men dem kommer inte för att jag fyller år på måndag, så nej, dem får ingen tårta! Vilka bekymmer....

Din Kommentar
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-01 @ 01:22:07
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback