Virus....-

Visst är det typiskt?! Läste precis Kissies blogg om att hon fått virus osv och tänkte "fan va skit, man kan ju typ förlora allt man har på sin kära dator!" Och gissa vad som händer mig själv lite senare? Jo, fick virus! Så typiskt.. Höll på att få virus på båda datorerna, men Adam hann typ stoppa det på den ena, självklart den datorn som inte har alla miljoner filmer o bilder.. Får hoppas jag har en så bra svåger som kan fixa så att jag kan rädda allt :) Men gissar att det inte går eller iaf inte kommer bli lätt när datorn knappt hinner starta innan den stängs av.. Ska ta och sova o hoppas att det löser sig tills jag kommer hem från jobbet halv tre i morgon:) God natt!

Din Kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback