Längesen-

Nu är det jätte längesen jag skrev.. Har helt enkelt inte haft tid, och när jag väl inte haft så mycket att göra så har jag inte orkat..

I torsdags va det 4 veckor sen sedan mormor gick bort... R.I.P
Så hela lördagen höll vi på att städa lägenheten.. Och det blev ändå inte färdigt!

På lördag kväll blev det bad i mammas bubbelbad med Adam & Sofia :) Fick med mig två sovgäster hem med, Emma & Sofia. Vi kollade på Alvin och gänget (första) och andra filmen igår morse:)
Igår följde jag, Adam & Lena med mamma på bingo! Haha! Man vann 1000 kr/rad, men det va så mycket folk så gissa om vi vann? Ne.. :(


Behöver ny design! Men fattar ingenting om hur man fixar det... Hjälp!!

Din Kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback