Torsdag & Fredag-

Halloj!
Hann inte skriva igår, eller rättare sagt orkade inte!

Torsdag; Min lediga dag denna veckan. Orkade verkligen inte ens tänka på något som har med målning att göra.. Segade igenom förmiddagen (måste man göra när man är ledig) även fast jag sett fram emot att gå hemma i mysbyxor hela dagen, en promenix med hunden och bara vara lat så hade jag fullt upp hela eftermiddagen. Emelie kom o plockade upp mig vid 5 tiden, for hem till henne för fika och tjat med henne o Christel!
Kidnappade sedan Daniel för att få sjuts från skeppshult in till smålandsstenar för att kidnappa Lena så jag slapp handla själv. Handla är det värsta som finns, speciellt om man inte får med sig någon!
Väl hemma väntade såklart disken som Adam struntat i.. Hann knappt börja förens Lena & Daniel kom hem och ville spela kort med oss. Så efter ett långt spelade så blev klockan för mycket för att jag skulle orka mer än att sätta på filmen "The Unborn". Somnade efter halva..

Fredag; Vaknade när Sofia kom 8.20 typ.. Hon stannade inte längre än att hon hann dricka två glas O'boy! Men efter det kunde jag ju inte somna om ifall jag skulle hinna vakna till och göra något innan jobbet.. Fast det enda jag gjorde va en promenad med hunden, Bailey, och kollade klart på filmen jag somnade till igår..
Jobbet 14-21! Hade en jätte bra kväll förutom min huvudvärk.. Hoppas den försvinner nu när jag fått i mig en ipren..
Börjar 10 i morgon så blir lite sovmorgon för mig :) !

Ha det bra så hörs vi kanske imorgon igen!

Din Kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback