(Bort)Förklaringar-

Jah, varför har jag varit så seg o inte uppdaterat på senaste?! Andra som kanske skriver 2-3 inlägg/dag tycker dem är dåliga på att uppdatera! (haha, en annan som uppdatera ett inlägg/dag eller varannan dag tycker det är mycket ;) iaf mycket om man inte har något att skriva!??)

Torsdag; Urnsättning av mormor ♥♥♥♥♥♥ behövs det sägas mer?
Det känns som att det var igår hon gick bort, men idag är det 3 månader sen..

Hade Sofia hos mig över natten :) Pallar inte sova ensam efter som för en vecka sen ungefär så började Bailey  skälla kl 3 på natten, vågade självklart inte gå o kolla om/vad det va!

Fredag; Sofia o jag hade fullt upp! Diskade, städade, målade, var ute med Bailey, lekte hund osv ;) Ja, tänk er själva hu ni va när ni va 3-4 år :)

Jobbade, började 14 o jobbade....

Lördag; ... tills idag 14.00! Hade tur och fick sova iaf :)
Skulle överraska Adam på kvällen med Bambu ( ;) ) men det gick inte så bra fast han hade ögnbindel :(
Han såg Lena o Daniel smyga in i bilen, de två är inte världen bästa på det :P

Söndag; Jobb 10- 21 ! "omg va långt pass" tänker säkert många, fast när man väl kommit till jobbet är det inte så farligt+ att det är två timmar mer än fabriksjobb.. ( iofs, mitt jobb är mer psykiskt! o påfrestande..)

Sen kom Sofia o sov över eftersom mamma hade tandläkar tid tidgt måndag morgon.

Måndag; Leeedig! SKÖNT! Sofia o jag sov till 9 och då va Adam fortfarande hemma (!??) Walle som skulle hämta honom, ny lång arbetsvecka framför dem. Fast jag va bara glad att han inte hade åkt, hann ju med några extra pussar ;)
Mamma kom vid 10 med fika från Göstas :) Sen blev det en promend som avslutades med lunch hos mamma! Aldrig fel att slippa laga mat själv :P

När Sara kom hem tog hon sina saker, hon har nu flyttat in hos oss! :)
Blev film på kvällen, kommer inte på vad den hette, men två blondiner, en av dem va Pamela Anderson...

Igår; jobb 7,15- 14,15. Hämtade paket från Ellos, min klänning som skulle komma den 10 juni kom nu!?!?
Hemma väntade Anna!


Har haft fullt upp som ni ser! ;)

Din Kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback