Måndag idag va?

Även om jag bara varit sjukskriven sen i torsdags så flyter dagarna på så pass att jag inte håller koll på vad det är för dag..
Älsklingen jobbar o jag ska snart till jobbet i skriva ut min lönelista, vilket jag självklart glömde göra i tid (vilket var innan jag blev sjukskriven)

I eftermiddag ska jag till sjukgymnasten och hoppas hon kan se vad som är fel med min rygg och höfter! Läkaren jag var hos va totalt blåst, och det kommer inte bara från mig, utan två andra tyckte likadant!
Får man ens lov att säga "för att bli av med symptomen får man antingen föda, vilket inte är aktuellt i vecka 15, eller så får man avbryta graviditeten!"
...........

Nu ska jag fixa håret o åka upp till jobbet, vi hörs sen!

Din Kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback