Ny lång vecka, igen-

Måndag igen, hela långa veckan plus helgen framför mig..
Endast ledig torsdag och då blir det urnsättning av mormor ♥♥♥♥
Orka att jag gick upp för en halvtimme sen! Hade kunnat sova nu..
Åker inte förens tio i sju ungefär.. Fast har ju sinnesträning sen,
så kan ju sova mellan 9-10 ;)

Idag åker Adam iväg ner till Svedala o är borta heeela veckan..
Skönt att han har fått ett jobb, men tråkigt att han lämnar mig ensam så länge!
Fast har ju Bailey ;) Weeds och lite Bones



Ne, nu är det väl bäst att jag klär på mig, är ju rätt så duktig på att
byta kläder 100 gånger innan jag tycker det känns Ok!
Hörs i eftermiddag när jag är hemma igen :)

Din Kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback