Inte som man tänkt...

Är så svårt att ändra om hjärnan på så kort tid...
Åkte och jobbade vid 14, skulle jobbat till 21, men så fort jag kommer hem och in genom dörren ringer det från jobbet och de ber mig snällt komma dit och ha natten eftersom hon som skulle ha natten på stället jämte fick åka akut till sjukhuset och hon som skulle ha natten hos oss fick sova där ute.
Eftersom jag bor närmast var det så klart lättast att jag tar natten.. Så det blir ett 24 timmars pass igen.. Tur att jag är ledig fredag till måndag eftermiddag!
I morgon ska Lena vara med mig på jobbet för att få en inblick i mitt jobb:) Spännande!

Svar till Lena: gänget är du jag Adam o Daniel;) Sara dissade oss...

Din Kommentar
Postat av: Emelie

Idag blir det jobb :) som vanligt. vart jobbar du?

2010-10-07 @ 09:14:41
URL: http://empapuss.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag dissar också ^^

2010-10-08 @ 11:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback