Fredag

Idag åkte vi till Gnosjö, Jag, Adam o Andreas (Adams bror) för att köpa lite thaiingredienser till våran thaimat vi skulle göra! Maten blir rätt så lyckad förutom att jordnötssåsen blev alldeles för stark, även fast jag bara tog hälften av chili som skulle vara i...


"dressingen" till gurksalladen

gurksalladen

här ligger kycklingen i marinad


klart! kyckling i jordnötsmarinad, ris och jordnötssåsen

Rätt nöjd är jag ändå, bättre resultat än sist ;)

Senare under kvällen kollade vi på en film, Cougers Inc, helt värdelös om ni frågar mig.. Lena kom också förbi en sväng efter hon jobbat innan hon åkte ner till Martin i Halmstad.

Nu ska jag sova, så jag orkar upp i morgon- har inte städat klart inför besöket av Evelina. Kanske ska ta o baka något innan hon kommer?

God natt!

Din Kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback