14 års vänskap-

För 4-5 år sedan tog 14 års vänskap slut på ett kort telefonsamtal om en dum fest...
Tänker på det än i dag.. Det va faktiskt dålig stil av båda två egentligen...
Ingen hörde av sig till den andra efteråt...
Men nu efter 14 år, har i alla fall jag försökt, o idag hittade jag detta i hennes blogg (inte för att jag är 100% på att det är oss hon menar... Men man börjar undra när hon inte hör av sig om den där fikan...):


Är att ge en gammal kompis en andra chans precis lika värdelöst som att ge en kille en andra chans? Kan de ändra sig eller är det som med killar att de alltid förblir densamma?! Är rätt kluven när det gäller det.
Att ge killar en andra chans är något man inte ska göra och det har jag lärt mig nu efter att jag har gett dem en andra chans.  Men att ge en kompis en andra chans och hoppas på att den har ändrat sig, har jag aldrig gjort innan..

Din Kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback