Mobilinlägg-

Hejohå! Är på jobbet, har natten och jobbar till 13 i morgon. Undra hur jag ska klara av att gå upp 5.30 i morgon när jag som tidigast har gått upp 10 under tre veckors tid?! Det åter står att se. Skriver mer i morgon:) godnatt!
uppdaterat 1.06: har legat o vänt mig i sängen i evigheter känns det som, är jätte trött, det är så det svider lite i ögonen tom. om det är att det är längesen jag sov själv? Brukar kunna somna lätt på jobbet men däremot inte sova lika hårt.. Gah, blir galen, ska ju jobba 4 timmar längre i morgon än vad jag brukar så hoppas jag somnar snart!!

Din Kommentar
Postat av: anna

sv: jag köpte en på leksaksaffären i smålandsstenar, men det är som en plastficka på framsida så man kan sätta in en egen bild.

Men sen kan man beställa från internet då man kan bestämma färger och lägga in bilder och sådana grejer i också.

en sida som har är:

http://tryckdig.se/designadinegen.html

sen finns det massor med sådana sidor :)

2010-07-30 @ 01:04:43
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback