Facebook spel och överflödigt ting-

Sitter och trycker på Treasure island- spelet på Facebook. Till vilken nytta egentligen?!
Det är ju bara till att trycka, trycka, trycka, inte f-n får man ut något av det?

Har i alla fall rensat massa gamla kartonger med saker, som har legat gömda sen vi flyttade in.. Egentligen ska man ju bara slänga allt, för han man inte saknat och behövt använda det, så kommer man ju inte använda det nu heller?!

Måste få tag i massa banan lådor!! Har så mycket saker! Plus, att om vi inte ska flytta förens om typ kanske 2 veckor så kan man ju inte packa ner allt? Jobbigt värre -.-

Dock har jag massa möbler som inte kommer få plats i lägenheten... Vet inte vart jag ska göra med det!!??!
Vill ju knappast slänga min nya garderob på 5-6 tusen..
Eller mina nya hyllor och soffan med två likadana fotöljer ...


Behöver en ny serier att kolla på!! Vad finns det för några bra?

Din Kommentar
Postat av: Lisa

Visst blir det massa saker över! Har flyttat några gånger själv, alltid massa saker över fast inget som man vill göra sig av med!

2010-06-08 @ 19:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback