Pinsamt och frustrerande på samma gång-

Visst, alla hundar är inte så, men en del..
Åkte halv 10 idag för brandutbildning på jobbet, satte ut bailey i hundgården innan.
Hem kommer jag med 3 jobbar kompisar vid 13 tiden.
Helt galen skuttar han runt där inne?! Öppnar, han kommer ut, hoppar och vet knappt vad han ska ta sig till..!! Självklart saknar han mig när jag lämnar honom, men hallå? hålla på detta viset? Skärpning!!
För det andra, brukar inte bjuda hem folk, tycker det är bland det värsta som finns, folk kommer hem, vill så klart se hur det ser ut, huset är skit, pinsamt! Kanske att jag kommer vara bättre på att bjuda hem folk i den nya lägenheten? Adams mormor och morfar har inte ens varit hemma och knappt hans familj heller för den delen..

Dagens läxa: ska jag bjuda hem folk så ska jag redan vara hemma, för då är Bailey lugn (oftast...)

Din Kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback