Sover lika hårt som Bailey-

Idag har varit en underbar dag, även fast jag bara fick sova 3 timmar i natt.. Solen har varit framme och det har varit underbart skönt ute!! Som sagt så va jag och Sofia i Ullared idag:) inte alls mycket folk, får hoppas på lika lite i morgon när jag ska dit med en av killarna på jobbet:) Btw, jag har gjort massa nytta här hemma idag med, även om det kanske inte syns så mycket.. Fast höll självklart på mest ute, men måste ha stor städning när hela tjocka släkten kommer på Lenas student på fredag, och alla är så nyfikna (liksom alla andra 100 000 gångerna) på att komma och kolla hur jag har det i huset, och undersöka varje vrå!! Nu ska jag sova, och hoppas torsdagen går över fort då Adam kommer hem på kvällen<3 Bailey snarkar som en tok, snart gör jag honom sällskap! ;)

Din Kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback