Kväll-

Va o köpte färg tidigare till morgondagens projekt, blev typ gräddvit eller liknande :)

Va förbi mamma lite med och fick med mig Sofia hem, brukar bli så.
Hade även Adams pappa Jan på besök i eftermiddags. Dem fixade med tv'n o grejer, så nu har vi kopplat en dator till tv'n så vi kan kolla på våra nerladdade filmer/serier i soffan :P

Blev varm smörgåstårta i kväll, o till kvälls"fikat" blev det min special hallon- kiwi smoothie! Min blev den lyckade, Adam o Simons va inte lika lyckade :P

Sen ringde jag till Emelie o skulle bara fråga om morgondagen en snabb fråga va det menat, men som vanligt så börjar man prata om både det ena o det andra så blev typ en timme i telefonen, bra mycket längre än jag väntat, för pojkarna väntade på mig för o kolla på film, nån ful film som jag ändå inte orkade kolla på mer än en halvtimme typ. Sängen väntar ju..

Godnatt!

Din Kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback