Hemma från minglet ;)

Var som sagt på mingel kväll med Anna, mamma, Adams mamma & mormor :)

Kvällens goodiebag ;) Det är kul att få saker, och när det finns en del gratis saker att plocka på sig! Eller hur? :D

Missade att få med kepsen för den hade jag redan satt på Adams huvud ;p
Men som ni ser på bilden så var det rätt så mycket papper
(papper är inte så kul ;/, men kanske lyckas utnyttja något erbjudande inom den närmsta veckan)
Plockade på oss rätt så mycket godis med :)

En mycket trevlig kväll

måste jag allt säga!

Din Kommentar
Postat av: Kassandra

Kolla min blogg. :)

Jag har nu valt ut:) vem som vann dagens blogg

2010-10-29 @ 22:02:27
URL: http://kaassssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback