Lördag :D

Ingen uppdatering på några dagar nu..

Torsdag var en ledig dag :) Åkte till Värnamo och sprang i lite affärer, pantade flaskor (jätte tråkigt!)
På kvällen kom Sofia hit o vi hade fullt upp ska jag säga! Bakade, fick slänga i choklad när kakaon var slut, gjorde mat, spelade kort busade med Bailey o Adam :D




igår jobbade jag natten till idag, 24 timmars pass o imorgon blir det ett 10 timmars pass..


så ikväll ska jag o älsklingen laga någon god mat o ha mys framför en film eller två ;)


Några förslag på film?


Din Kommentar
Postat av: anna

jag vet inte om ni har sett Fireproof men har ni inte gjort det så gör det, otroligt fin film som är väldigt bra att se tillsammans med sin partner :)

2010-09-11 @ 16:24:45
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback