Onsdag

Lite dålig update :P
Nu ska vi se...
I söndags fick jag träffa Saras Robin ;) Drog med dem ut på sjön och fiskade!
I måndags var jag hos mamma nästan hela dagen, Adam jobbade så jag hade inte så mycket annat för mig.
Igår var det jobb som gällde. Hade en jätte trevlig tjej, Sofie, brevid mig eftersom hon ska jobba hos oss i sommar :)
Idag då? Ska strax kolla på ett avsnitt av Greys Anatomy, jätte bra serie ;) Sen blir det jobb!


Som ni ser har ni inte missat något intressant iallafall ;)

BTW, när bygglov drar igång på tv till hösten lär ni får se mig i min blåa ford, körandes på liiiiite fel sida av vägen... Fick se barnen (ute i Långhult, ca 4 km från mig) stå och klappa hästar, en stor mikrofon och en gubbe som satt på huk med en stor filmkamera när jag kom körandes. Va lite chockad så brydde mig inte så mycket om vilken sida av vägen jag låg på ;)

Din Kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback