17 november

Förbered er på ett negativt inlägg, så ni kan välja att inte läsa.. Måste bara skriva av mig lite..

Då var jag hos läkaren i måndags och han sjukskrev mig 50% i 1½ vecka... för att se om det hjälper eller nått? Han var sjukt stressad när jag var där, fick komma in 30 min efter avtalad tid. Så efter 15 min var han klar, då hade han undersökt mig, frågat några frågor hur mycket jag jobbar osv och så skrev han sjukskrivningspapperna som försäkringskassan ska ha (vilket i sig tog dryga 7-8 min...) Ska dit på tisdag eller onsdag, så hoppas verkligen han inte är stressad så jag hinner fråga mina frågor med...
Ialla fall så ska jag iväg och jobba nu, vilket kommer resultera i att jag kommer sova dåligt i natt, då allt under midjan kommer låsa sig och Adam kommer få vara den som får justera både täcke o fötter..

Skulle kunna skriva hur mycket som helst som har med detta o göra, men det får jag snällt hålla för mig själv!

Till helgen ska jag muntras upp en hel del :) Hoppas det blir lyckat bara!


Din Kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback